FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Zamówienia złożone do godz. 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Dostawa trwa zwykle 1–3 dni robocze. Otrzymasz SMS z numerem paczki do śledzenia.

Jakie występują formy dostawy?
Wysyłamy zamówienia kurierem InPost lub innym szybkim kurierem. Jeśli nie będzie Cię w domu, przesyłka zostanie awizowana i będziesz mogła odebrać ją osobiście np. z żabki

Ile zapłacę za przesyłkę?
Wysyłka jest darmowa od 149 zł, poniżej tej kwoty doliczamy 18 zł za wysyłkę

Jak zapłacić za zamówienie?
Możesz zapłacić online kartą, szybkim przelewem lub blikiem. Jeśli chcesz zapłacić tradycyjnym przelewem, skontaktuj się z nami: kontakt@feetly.pl

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, wystarczy podczas składania zamówienia wpisać dane do faktury w polu „dodatkowe informacje” albo napisać do nas: kontakt@feetly.pl

Złożyłam błędne zamówienie, jak je anulować?
Możesz anulować zamówienie do momentu jego wysyłki. Skontaktuj się z nami jak najszybciej: kontakt@feetly.pl

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, masz prawo do zwrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Postępuj zgodnie z regulaminem w zakładce „Zwroty” lub napisz na: kontakt@feetly.pl

Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia. Co robić?
Sprawdź, czy podałaś poprawny adres e-mail i czy wiadomość nie trafiła do spamu. Po złożeniu zamówienia zawsze wysyłamy mail z potwierdzeniem.

Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?
Tak, wysyłamy również do krajów UE. Skontaktuj się z nami: kontakt@feetly.pl

W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00–17:00. Zamówienia można składać online 24/7.